fbpx

בית בחוף הכרמל ב- 8 מיליון – החלום הישראלי החדש?

תוכן עניינים

בית בחוף הכרמל ב- 8 מיליון – החלום הישראלי החדש?

אולי בגלל הקורונה ואולי כבר הרבה לפני המשבר, שהביא ישראלים רבים למאוס בחיי העיר הגדולה, בועת הנדל"ן החדשה של המדינה נמצאת דווקא בדרך לחיפה.
בריכות מפוארות, חופים פרטיים, מגרשי טניס בחצר האחורית, נוף לים וכמעט בלי שכנים בכלל – אם גם אתם מחפשים וילה מפנקת, טובלת בירוק, משקיפה לים, גיא ביטון הוא האיש שאתם מחפשים.

וילה בחוף הכרמל – ביקוש עולה וגובר

המתחמים הבודדים, מאוכלסים בדלילות של חוף הכרמל עלו לתודעת הציבור לאחרונה, בתור האזורים המבוקשים והיוקרתיים ביותר במדינה.
בעיקר למי שמחפש שקט, אוויר, טבע ונוף מרהיב ויש לו את התקציב לשלם עבור כל הטוב הזה.

אבל משרד התיווך הבוטיקי והאקסקלוסיבי של גיא ביטון – גב השקעות, הוא ממש לא עניין חדש.
המשרד המוביל בנדל"ן חוף הכרמל ועתלית, פועל באזור כבר שנים ארוכות, צובר בהתמדה ידע, ניסיון ומוניטין, אותם מתרגם צוות המשרד (המצומצם והאיכותי) לשירות מקיף ללקוחות אקסקלוסיביים.

אלה האחרונים מצפים לקבל ליווי צמוד, תמיכה מלאה וסיוע שוטף בכל תהליכי בחירת הנכס , כמו גם מו"מ בין הצדדים ומשרד גב השקעות מספק את הסחורה.

יחד עם זאת, המציאות עולה על כל דמיון, אפילו עבור אנשים שיכולים להרשות לעצמם בית עם תג מחיר של בין 4-15 מיליון.
זה קורה כי הביקוש לבתי יוקרה מרהיבים בחוף הכרמל עולה וגובר, אבל ההיצע מאוד נמוך.

התושבים המקומיים לא ממהרים לוותר על נחלות ונכסים, שנרכשו והוחזקו ביזע ודמעות עוד משנות השלושים והארבעים של המאה הקודמת והאזור מלכתחילה לא מאוכלס בצפיפות, כך שאין הרבה נכסים העומדים למכירה.
לכן, גם עתירי הממון, אלה שמוכנים לשלם כל מחיר עבור הנכס המתאים, נאלצים לפעמים להמתין זמן רב, עד שהנכס המיוחל מוכן למכירה.

אז מה הופך את גב השקעות למשרד מצליח?

גיא ביטון, מנכ"ל גב השקעות  ודור רביעי במושב מגדים, פועל מתוך רוח יזמות מודרנית, כמעט חלוצית, בכל הקשור למכירת נכסים בחוף הכרמל.
שיטת הפעולה הייחודית שלו מצליחה להביא איתה לא מעט הצלחות וליצור עבור הלקוחות שלו הזדמנויות לרכוש את הנכס המתאים ביותר לצרכים ולחזון שלהם.

את השיטה הייחודית של גיא הוא מיישם לצד צוות המשרד, הכולל בין היתר גם את אימו, אותה הוא מכנה "האם המייסדת של גב השקעות" ואת הצוות המומחה של המשרד לנכסים באזור עתלית.

השיטה מכונה בפי צוות המשרד "תיווך פעיל" והיא מותאמת במיוחד לאזורים בעלי היצע דליל, כמו חוף הכרמל, אשר יש להם ביקוש אדיר, על ידי אוכלוסיות חזקות – אלה המבקשות להחליף את אורח החיים הצפוף והדחוק של מרכז הארץ ולאמץ במקומו אורח חיים נעים ונוח יותר.

דור

הקסם המיוחד של חוף הכרמל

איכות החיים הגבוהה במועצה אזורית חוף הכרמל מתאפשרת לא רק הודות לנופים המרהיבים והחיבור הקרוב לטבע, אלא גם בזכות מערכת חינוך חזקה, מסגרת קהילתית עוטפת, חופש תנועה ומרחבים אינסופיים.
גיא התחבר כאמור לפוטנציאל העצום כבר מזמן והוא פועל באופן כזה, המאפשר לו לתת כמעט לכל לקוח שפונה אליו, את מבוקשו.

היכולת של גיא לפנות מיוזמתו לבעלי נכסים שונים באזור ולהציע להם סכומים גבוהים עבור הנכס שלהם, מתאפשרת בזכות לקוחות נחושים בעלי תקציבים גדולים. 

אבל יכולת השכנוע של גיא, לצד הניסיון העשיר בתחום וגיבוי של אנשי צוות ותיקים, היא זו שמאפשרת לו להשיג את הבלתי אפשרי – לשכנע את בעלי הנכסים באזור למכור, גם אם ממש לא היו מעוניינים במהלך בתחילת הדרך.

הלקוחות של גב השקעות

אל המשרד של גב השקעות פונים מתעניינים רבים מישראל ומחו"ל, המקבלים עדכונים שוטפים באמצעות האתר של גב השקעות, לגבי נכסים מתאימים.
המשרד מסייע ללקוחות רבים במכירה רווחית ומשתלמת של נכסים איכותיים באזור, על ידי שימוש ברשת קשרים ענפה, שנוצרה במהלך שנות פעילות אינטנסיבית של המשרד.
קשרים אלה כוללים בעלי מקצוע רבים, שיכולים לסייע בתהליך רכישת נכס בחוף הכרמל, ביניהם עורכי דין, שמאים, בנקים, חברות ביטוח, אדריכלים, קבלנים, אדריכלים ועוד.

מחפשים בית בחוף הכרמל ? הבית שלכם נמצא במרחק שיחה 052-5000-877

 

תוכן עניינים

נכסים נוספים
דברו איתנו

מחפשים למכור / לקנות נכס?

אנחנו כאן להגשים לכם את החלום! החלום! החלום!
מלאו פרטים פה למטה, אנחנו כבר נדאג לכל השאר